Sunday, May 18, 2008

medan zoo primate keeper make an effort with selling soft driks,snacks,souvenier etc for adding nutrition food for primate in medan zoo


hello ..


as a primate keeper in medan zoo i am also make an effort to help animals in zoo like selling some soft drinks,snacks ,souveniers etc that a little of this effort i use to adding nutrition food for primate that i care.so if you visit in medan zoo you buy something that i sell in honesty zoo cafe you already make your participate in helping animal welfare in medan zoo ,hopelly you could accept my program here.

this pictures is took by MR Shammy(french visitor) who he send my photo via email on 5 may 2008 and i put it in nsaw website.(he visited in medan zoo on apri 2008)

indonesia text :

hello/salam lestari..

sebagai perawat primata di kebun binatang medan saya juga membuat usaha2x kecil kecilan dengan berjualan minuman/makannan ringan,souvenier dan lain sebagainya yang mana sebagian keuntungan dari usaha saya ini saya gunakan untuk tambahan nutrisi makannan satwa primata yang saya rawat/asuh di kebun binatang medan,jika anda berkunjung ke kbm dan singgah di kafe saya(honesty zoo cafe)anda secara tidak langsung sudah berperan ikut membantu usaha kami untuk memperpaiki/membantu kesejahteraan satwa di kbm,harapan saya anda bisa menerima program saya ini.

terima kasih dan salam lestari.

poto saya berjualan di medan zoo ini diambil oleh tuan shammy ketika beliau berkunjung di kbm bulan 4 lalu

No comments: