Wednesday, August 20, 2008

nsaw team many thank's to Mr Stos ondre as adopted parents to siamang baby




hello here once again i and all of primates that i care in medan zoo say thank's so much to Mr stos ondre from czech repoblic who be as adopted parents to siamang baby.
and last time tgis baby name dora now already changed with new name Giby gibora miwa maggie.
this name is given by Mr ondre and his friends.
and we hope this baby will be better and growup with healthy.here in medan zoo i am as direct parents for giby and Mr ondre as indirect adopted parents.

thank's for your attention and let's care for animals in our planet

indonesia langguage:

hello ..disini kembali saya ucapkan banyak terima kasih buat tuan ondre yang sudah banyak membantu saya dan semua primata yang saya asuh di kebun binatang medan.
bulan lalu nama bayi siammang ini adalah dora tapi sekarang saya ganti dengan nama giby gibora miwa maggie atas permintaan tuan ondre.dimana beliau sebagai orang tua asuh juga secara tidak langsung dan saya secara langsung di kbm medan.

terima kasih atas atensi anda dan mari kita lindungin satwa2x di bumi ini.

best regards:
Rudianto.sembiring

No comments: